Ako ti jave



Ako ti jave: umro sam a bio sam ti drag, onda će u tebiodjednom nešto posiveti.Na trepavici magla. Na usni pepeljast trag. Da li si uopšte ponekadmislio šta znači živeti? Ako ti jave: umro samevo šta će biti. Hiljadu šarenih ribalepršaće mi kroz oko. I zemlja će me skriti. I korov će me skriti. A ja ću za to vremeleteti visoko ... Visoko. 
Zar misliš da moja ruka, koleno, ili glavamože da bude sutrakoren brezeil' trava? Ako ti jave: umro sam, ne verujto ne umem. Na ovu zemlju sam svratioda ti namignem malo. Da za mnom ostane neštokao lepršav trag. 
I zato: ne budi tužan. Toliko mi je staloda ostanem u tebibudalast i čudno drag. Noću,kad gledaš u nebo, i ti namigni meni. Neka to bude tajna. Uprkos danima sivimkad vidiš neku kometuda nebo zarumeni, upamti: to ja još uvek šašav letim, i živim.

Mika Antic

0 comments: