Ljepota


Što sam bivao stariji, sve manje su me ispunjavala sitna zadovoljstva koja mi je život pružao i sve jasnije sam shvatao gdje treba tražiti prave izvore radosti i smisla. Naučio sam da biti voljen ne znači ništa, a da je voljeti sve, da je sposobnost da osjećamo ono što daje vrijednost i ljepotu našem... postojanju.
Gdje god bi se na zemlji pojavilo ono što se može nazvati srećom, bilo je satkano od emocija.Novac nije ništa, moć nije ništa. Mnogi imaju i jedno i drugo, a ipak su nesrećni. Ljepota nije ništa, vidjeo sam lijepe muškarce i lijepe žene koji su bili nesrećni uprkos svojoj ljepoti. Ni zdravlje nije sve; svako je zdrav ko se tako osjeća- bilo je bolesnika punih volje za životom koji su venuli mučeni strahom od patnje.Ali sreća je uvjek bila tamo gdje je neko znao da voli i živio za osjećanja; ako ih je njegovao, ako ih nije gazio i potiskivao, ona su mu donosila zadovoljstvo.Ljepota ne pruža radost onome ko je posjeduje, već onom ko umije da je voli i da joj se divi.
Herman Hesse

0 comments: