Ne pokušavaj mjenjat me..ne daj da tebe neko mjenja, potrudi se da budeš to što jesi !!!!

Nemoj da me pitaš što planiram sa životom.... ja ne znam šta ću za ručak a o daljnjem planiranju i da ne pričam.

Nemoj da mi se mješaš u živott, jer koliko god se tebi činiloo da nikom ne može da se sviđa ovakav život - meni je super, fantastično !

Ako nesto hocu, ja to mozda hocu sad, sto ne znaci da cu ja to isto zeljeti za minut i po.

Neke ljude volim ma sta god da mi urade lose, dok neke ne volim ma koliko god mi se ulizivali.

Ujutru ne pricaj sa mnom dok ne popijem kavu i popusim bar 4 cigarete, jer mozes grdno najebat!!

Nikad nemoj komentiratii da mnogo pusim i da ti smetaju moje cigarete, ja to rjesim cas posla, jednostavno prekinem da dolazim u tebe.

Moj ljubavni (koliko se moze nazvati ljubavnim) zivot je moj problem, ako mislis da znas sta mi treba, grdno grjesis i ja ne znam sta mi treba, ali znam sta hocu bar u ovom minutu a za sljedećii cemo da vidimo!!

Moj drustveni zivot je isto moj problem, ko god mi je i malo zanimljiv ja ga obozavam, pa makar ti ljudi bili ispod necije klase. Ja nemam klasu, i volim svakog koga ja hocu. !

Nemoj da me pitas gdje sam bila i sta sam radila i sto se ne javljam, vjerovatno sam imala bolja posla i bilo mi je lijepo!

Nemoj da me tjeras da analiziram tuđe zivote, ne zanima me. Idi kod susjede pa ogovaraj do mile volje.!

Nemoj da me zoves sa tobom u kupovinu, meni je tesko ujutru da kupim kruh pa iz tog razloga i ne jedem skoro cio dan.

Ja volim da uzivam u svakoj situaciji, ako me nesto smara ja nestajem.

Nemoj mi filizofirati da mi je krs negdje po kuci, tako mi lijepo,,, ne znam da se snadjem kad je raspremljeno..!

Ako cujete da sam napravila neku glupost, verovatno jesam, ne morate ni da pitate dzabe.

Ako nesto zacrtam u svojoj glavi, mozes pricati do sutra ja se necu smiriti dok sama ne rjesim.

Ne zanima me sta ko prica o meni, ni dobro a ni lose.