Fališ mi

Fališ mi da se ponosiš mojim uspijesima.
Fališ mi da se smiješ mojim glupostima.
Fališ mi da se raduješ mojoj sreći.
Fališ mi da me tješiš kad sam tužna.
Fališ mi da me hrabriš kad sam nesigurna.
Fališ mi da me hvališ u inat svemu.
Fališ mi da stvorimo bar još jednu uspomenu.
Fališ mi da mi kažeš kako sam lijepa.
Fališ mi da mi prigovaraš kad ti nešto smeta.
Fališ mi da mi pametne savijete dijeliš.
Fališ mi da se prvi mog rođendana sijetiš.
Fališ mi da ti u životu budem točka svijetla.
Fališ mi da me voliš bez i jednog uvijeta.
Fališ mi i da se ljutiš makar i bez povoda.
A najviše mi fali da me tvoj osmijeh dočeka.
I mijenjat će se ljudi kao i godišnja doba.
U svakom ću tražiti bar dio sjaja tvoga.
I znam da ću s vremenom plakati sve manje i tiše. A ti ćeš mi faliti sve više i više. I falit ćeš mi u trenucima raznim.
I tražit ću te uvijek u osobama praznim.
I veliki dio mene bit će prepun tebe.
Taj će dio prekrit naše uspomene.
Tamo ću oživjet dane smijeha,tuge koje dijelili smo jednom davno skupa.. FALIŠ MI !