Gorke mrvice proslosti

Ljudi mi znaju reći kako me ona promijenila i da sam čista suprotnost čovjeku koji sam nekada bio. I to je istina. Ona je od mene napravila boljeg čovjeka. Zbog nje vjerujem da još uvijek postoje dobri ljudi, vjerujem u ljubav i konačno vidim svoju budućnost. No, isti ti ljudi koji se dive mojoj promjeni pitaju me i zašto toliko ustrajem oko naše veze. To je čisti dokaz da ljudi ne razmišljaju o onome što govore. Kako jednostavno pustiti nekoga tko ti je pružio novi život i novi početak? Nekoga zbog koga imaš vjere u sebe? Nekoga tko nije dopustio da tvoja prošlost ugrozi tvoju sadašnjost? Od te osobe se ne odustaje tako lako i zato ne želim ni pomišljati što bi se dogodilo da ostanem bez nje. A znam što bi bilo. Bez njezine podrške vratio bi se starom životu i čovjeku koji nikada nisam želio biti. Znam da ću, ako me sadašnjost opet razočara pa mi i nju uzme, zasigurno okrenuti leđa budućnosti i nastaviti se, kao i nekada, hraniti gorkim mrvicama prošlosti.

0 comments: