Ta carobna rijec

Koliko smo puta u životu pomislili da nam riječ može promijeniti život. Iskreno... ja niti jedanput. Znao sam da dijela koja učinimo mogu promijeniti život ali riječ ...... nisam. Međutim, dogodilo se !!! Rekao sam riječ koja mi je promijenila život, a da ja nisam ni bio svjestan da sam je izrekao. Toliko sam puta u životu izrekao svakakve riječi da ni sam neznam koja je od njih bila imalo pametna. Hajde sad... nisu bas sve bile glupe ali uzrečice kao hmm, mah, hej, huh, pih, uhhh ... nisam ni u snu pomislio da mogu promijenit život. Taj dan kao i svaki drugi tada, jutarnja kavica, pogled na trackere, malo jutarnjeg tipkanja i neka prepucavanja ostalih od veče prije. Poslije podne donosi svoje čari... lagano u horinzotalni položaj praveci se da gledam tv i skrivajuci lice zaspim... da me drugi ne vide jer u biti nisam ni ustao iz kreveta nego sam samo mijenjao položaje na krevetu kao svaki pravi vrijedan muškarac. I napokon dolazi ta čarobna večer (a to sam tek sada shvatio da je bila čarobna) i naravno opet isti postupak ustajanja kao i ujutro. Ovaj put ipak ustajem iz kreveta jer, red je red, barem jedanput dnevno ustati. Odlazim ravno na tracker, a tamo gužva. Svi nesto tipkaju, savjetuju, pametuju i tako. Odoh ja na radio da malo razveselim ekipu jer su već toliko počeli laprdat da su i sami sebi postali dosadni. Pričam ja, oni se zabavljaju i tada kažem... " ehhhhh "...sasvim nesvjesno. Tko zna da sam tada znao da će mi ta riječ promijeniti život možda je ne bih izrekao tako spontano. I eto desilo se.... nakon tog dana shvatio sam da sam počeo živjet ono što sam sanjao i da je najbolje u životu sto više laprdat ( pričat) jer i riječ promijeni život......Bit ove pričice je da samo pričate, derete se, vičete, urlate ako treba i lajete jer nikada neznate tko vas čuje i koja riječ će imati tu snagu da živite svoj san. Samo da napomenem ja još živim svoj san i vjerujte predivan je.....

ZiD

0 comments: